ponedjeljak, 22.04.2013.

Mart of China

Mart of China je još jedan u moru online shopova sa prihvatljivim cijenama i velikim izborom gdje svatko može pronaći nešto za sebe. Budući da sam luda za cipelama, to je prva stvar koju pogledam na online shopovima te sam odlučila napraviti post sa omiljenim mi modelima, savršenim za proljeće.

81466_P_1365745304496

Ove otkačene leopard sandale prve su mi zapele za oko jer već mjesecima tražim baš takav model koji je savršen za čipkane haljine, resaste prsluke i boemske kombinacije. Poprilično su robusne, ali dovoljno elegantne za romantične kombinacije.
LINK


79889_P_1364889587605

Bijele čizmice prepoznatljivog dizajna odlično će pristajati uz rockerske t-shirtove i vintage traper šorceve visokog struka. Do prije par sezona bijele čizme bi bile big no-no, ali ove sezone su zanimljiv neizostavan komad.
LINK


78191_P_1365393126953

Moj omiljen model sandala, ali u glitter zlatnom izdanju. Ove sandale idu na apsolutno sve - od ljetnih lepršavih, do jesenskih slojevitih kombinacija sa debelim grilonkama. Odlično izgledaju i u retro kombinacijama sa soknama.
LINK

78580_P_1364524040268

Ove čipkane ljetne čizmice su možda malo zahtjevnije za kombiniranje, ali su savršene za romantične kombinacije. Uz materijal najviše su mi se svidjeli metalni detalji na potpeticama koji daju malo rockerski štih ovim cipelicama.
LINK


78483_P_1364523761420

Volim kitten heel potpetice jer je u njima moguće izdržati i preko 12 sati jurnjave, a noge ipak izgledaju elegantno i skladno. Ovaj model u nude boji i sa mary jane remenčićem oko gležnja lako se kombinira i jedan je od onih modela koji se prije ili kasnije moraju naći u kolekciji.
LINK

79607_P_1364819106286

Na kraju bih izdvojila jedne jako otkačene cipele koje nisu nimalo lake za kombiniranje, ali mogu podići i najjednostavniju kombinaciju. Nisu mi lijepe, ali su mi jako zanimljive i pravi eye-catcher.
LINK

Koje se vama najviše sviđaju? :)

B.

- 10:37 - Komentiraj (7) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.