petak, 30.11.2012.

Malena

Bok!



Danas vam NAPOKON donosim drugi dio projekta, kojeg sam pokrenula prije nekog vremena sa svojim malim timom, a prvi dio Primadonna girl možete pogledati OVDJE, ako već niste.

Malena je drugi dio projekta čiji je cilj dovesti modu sa pista na ulice te predstaviti je u svakodnevnom i nosivom izdanju. U ovaj photoshooting uključena su i dva mlada dečka kako bi dobili dodatnu živost i interakciju. Snimanje je proteklo u ležernom i zabavnom tonu i sjajno smo se zabavili! Kretali smo se poznatim rutama zagrebačke špice te odabrali nekoliko lokacija koje su nam se najbolje uklapale u sam koncept i stajling.

Nosila sam A'marie odjeću iz najnovije kolekcije dizajnerice Anamarije Brkić, koja je predstavljena prije nekoliko tjedana, a za interesantan acessoires, odnosno sjajnu kožnu torbicu pobrinuo se Ivan Alduk, koji uspješno surađuje sa tvornicom Galko. Ivan Alduk slavi 5. godišnjicu svog rada te mi je bila čast koristiti ovu torbicu u našem projektu. Dečki su odlično iznijeli komade Ivice Klarića, kojeg smo također uključili u ovaj dio projekta.

Moram vam priznati da sam imala malu tremu na početku snimanja, no s vremenom sam zaboravila na nju i "kak spada" se opustila.

Još jednom se od srca zahvaljujem sjajnom timu na ugodnom druženju, bili ste odlični i veselim se nastavku suradnje!

Foto: Karmen Poznić - Oblak Photography

Make up: Tena Bašič

Frizura: Nina Dundur

Odjeća: A'MARIE, IVICA KLARIĆ, IVAN ALDUK

Modeli: Barbara Repe, Viktor Kalamar, Vedran Šubić

Umjetnički direktor: Nikola Grbin

Nadam se da će vam se svidjeti fotke :)

p.s. Pripremamo vam još svašta nešto zanimljivo u skorije vrijeme, so stay tuned! :D

Čitamo se!

B.

IMG_3473++

IMG_3251++

IMG_3340++

IMG_3282++

IMG_3435++

IMG_3436++

IMG_3392++

IMG_3506++

- 09:00 - Komentiraj (30) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.