ponedjeljak, 17.09.2012.

But you give me the sweet talk and it works for me

Bok!



Ovu kombinaciju nosila sam jučer. Nažalost nemam bolje fotke, no i ove s iPhone-a će poslužiti, zar ne? Skinula sam jednu genijalnu aplikaciju za jednostavnu obradu fotki pa sam se malo poigrala s ovim fotkama :D Aplikacija se zove Picfx, no nažalost više nije besplatna...

Volim ovu haljinicu. Kupila sam je prije negdje 4 godine u dječjoj Zari i od tad je neizostavni komad u mom ormaru. Kombinirala sam je na sve moguće načine - od ljetnih do zimskih kombinacija. Dovoljno je neobična, a opet bezvremenska pa uvijek lijepo izgleda.

Danas vam donosim Sheinside GIVEAWAY! :)

aHR0cCUzQSUyRiUyRjIuYnAuYmxvZ3Nwb3QuY29tJTJGLUVGcUxBSk9DdkJvJTJGVUZDTTBCT0M1UEklMkZBQUFBQUFBQUNPTSUyRlhORW1UMGJWcW9ZJTJGczE2MDAlMkY1MGdpdmUuanBn

Pravila giveawaya su stvarno jednostavna:

1. registrirajte se na Sheinside.com
2. na mom Facebook page-u ostavite svoj e-mail u komentarima ispod slike giveawaya - KLIK NA LINK

Giveaway traje 15 dana, dakle do 2. listopada u podne!

Sretno :)

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

haljina - Zara Kids
košulja - Zara
balerinke - Zara
ogrlica - Accessoires
sat - Seiko
sunčane naočale - H&M (prebojane)
torba - vintage

246

247

248

245

- 10:26 - Komentiraj (10) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.