subota, 08.09.2012.

Boomin' like an atom bomb

Bok!



Nisam pisala nekoliko dana pa eto danas jedan GOLEM post!

Jučer mi je napokon stigao paketić sa TruffleShuffle i jedva sam dočekala da se uvučem u zabavan T-shirt koji sam dobila. Jako sam sretna zbog te suradnje jer su izuzetno simpatični i dragi, a imaju precool stvarčice na site-u. Asortiman je jednom rječju - zabavan. Jedva sam se bila odlučila koji ću T-shirt uzeti, no na kraju sam se odlučila za ovaj, što je dio asortimana za muškarce. Uz T-shirt nisam mogla odoljeti Disney Couture narukvici s privjescima u obliku šarenih baletnih papučica, koju ste isto možda već vidjeli na Facebook page-u ili na Instagramu. U svakom slučaju checkirajte site, zasigurno ćete naći nešto za sebe! :D
Shipping je brz (paket je stigao za točno tjedan dana), a cijena shippinga je 4 funte.
Dolje u dijelu "što sam nosila" možete naći link na T-shirt!

Junk Food Clothing

Disney Couture

Ovih dana sam se privikavala na nov ritam i rješavala se muskulfibera, koji me uvijek zadese na početku plesne sezone. Bilo je trenutaka da se nisam mogla dignuti iz kreveta, ali sad je više-manje sve ok. Uživam u studiju, kao da mi je drugi dom jer sam svaki dan u neko doba tamo. Već sam smislila teme, glazbu i okvirno kostime za svoje grupe i baš se veselim. Bit će šareno i ludo hahaha.

Jučer sam odmah obukla svoj TruffleShuffle T-shirt sa Supermanom i Wonder Woman :D Budući da je isprano plave boje, odlučila sam se za smeđu kožnu minicu koja lijepo naglašava boju majice te za moje crvene najdraže štikle za završni touch. Nadam se da će vam se svidjeti! :)


Uz outfit post, donosim vam i Privon.hr GIVEAWAY, kao što sam obećala!

Za sve koji još nisu čuli za Privon.hr, evo nekoliko zanimljivosti:
Privon je najveći hrvatski online shopping klub koji broji više od 120.000 registriranih članova i preko 60.000 Facebook fanova.
Privon organizira kratkotrajne privatne prodajne kampanje robe naših partnera, ograničenog vremenskog trajanja i dostupne samo registriranim članovima.
Da ostvarite odlične popuste i ponude, sve što trebate učiniti jest registrirati se na site i uživati u ponudi :)

Privon.hr vam daruje presladak Benetton novčanik! U bojama sladoleda i praktičnog dizajna, savršen za svaku torbicu. Klik na link za uvećane slike

bnovfin

Za giveaway je jedini uvjet da se potpišete ispod fotke novčanika na mom Facebook page-u :)

Giveaway traje tjedan dana, završava u subotu, 15. rujna u podne. Sretno!


Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

T-shirt - TruffleShuffle
suknja - SHS
cipele - Bershka
remen - Miss Selfridge
sunčane naočale - H&M (prebojane)
torbica - LV
prsten - H&M

006

009

008

010

007

011

- 10:44 - Komentiraj (13) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.