četvrtak, 30.08.2012.

I took the stars from my eyes and then I made a map

Bok!



Jučer sam se totalno preračunala s vremenom misleći da će biti koji stupanj hladnije i obukla ovu kombinaciju u kojoj mi je ipak bilo malo prevruće, no svidjela mi se kombinacija boja pa sam pretrpjela haha. Nedavno su mi stigle ove cipelice sa Oasap-a i jednostavno nisam mogla dočekati da ih prošetam. Pomalo su retro, no poprilično udobne s obzirom na to da sam cijeli dan jurcala okolo u njima. Imaju neki Chanel štih i mislim da će se dobro uklopiti u mnoge kombinacije.

400

Također, danas vam donosim jedan mali giveaway! VIVI Clothes vam poklanja kupon u vrijednosti 15 eura s kojim možete izabrati nešto sa njihovog site-a!

Pravila:
1. Like na Facebook page VIVI Clothes
2. Like na moj page (ako već niste :D )
3. Pratite VIVI Clothes na Twitteru

4. (ako želite, možete ih pratiti i na Fashiolisti, za ekstra šansu)

Kao i na ostalim giveawayima, ostavit ćete komentar ispod slike na mom Facebook page-u - LINK

Giveaway traje 5 dana - 4. rujna u podne izvlačim sretnu dobitnicu :)

Good luck!


Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

bluza - Sheinside
suknja - H&M
cipele - Oasap
remen - Mango
torba - vintage
ogrlica - Accessorize
sat - Seiko
sunčane naočale - vintage

003

005

004

006

002

007

- 09:42 - Komentiraj (13) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.