srijeda, 25.07.2012.

One fine day we'll run away

Bok!



Danas sam napokon izašla malo među ljude, šetala gradom i kupovala neke stvarčice za izradu narukvica. Posljednjih nekoliko dana sam bila doma, gledala serije i plela narukvice, živa biljka. Nisam se osjećala najbolje i recimo da mi je na neki način i malo godilo što sam bila u svoja četiri zida. Današnji dan je počeo sa odličnim vijestima - moj mačak Kmicek je danas bio na posljednjoj kontroli i sve je u redu, a večeras ću rođendan dočekati kod prijateljice pa ćemo ići twistati i čagati dok nas čistačica ne pomete :D

Još jedna mala vijest jest da imam sutra malo fotkanje i da jedva čekam...sve ćete vidjeti za nekoliko dana! :)


A saaaaad, GIVEAWAY!

U suradnji sa Amazonas Sandals, poklanjamo vam Amazonas japanke/sandale po želji! :)

Prvo da kažem nešto o brandu...

Amazonas sandals je brand 21. stoljeća koji uz udobnost i zanimljiv dizajn brine i o okolišu i zaštiti naše planete pa u proizvodnji koristi biorazgradive i eko materijale. Asortiman je doista raznolik - od jednostavnih klasičnih modela dostupnih u širokoj paleti boja, do otkačenih sandala i gladijatorica, za svakog ponešto. Zanimljiv podatak jest da ovaj brand pomaže pri pošumljavanju Amazonskih šuma, lijepo.

Da biste osvojili ovu nagradu potrebno je samo ovo:

1. nabacite like na Facebook page Amazonas Sandals Brands
2. like na moj Facebook page, ako već niste do sada
3. na mom Facebook page-u ispod slike giveawaya ostavite u komentaru svoj e-mail

Jednostavno, zar ne?

Giveaway traje tjedan dana, do 1. 8. u 12h

Budući da još nisam na moru, pofotkala sam kombinaciju u kojoj ću zasigurno prošetati plažom ili isplesati se na kojem afterbeach partiju :D

020

028

034

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

haljina - PopCouture
košulja - Sheinside
čizme - Bershka
sunčane naočale - vintage
ogrlica - Lanvin 4 H&M
narukvica - DIY
sat - Seiko
torba - LV

005

009

006

010

016

018

017

- 20:58 - Komentiraj (20) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.