četvrtak, 19.07.2012.

Are you thinking what if, What if we ruined it all

Bok!



Ovaj outfit nosila sam u petak za večernje druženje uz koktele. Haljina me oduševila na prvi pogled jer je nježna i romantična, no odlučila sam je iskombinirati sa malo "jačim" detaljima. Nosila sam crne balerinke, ali odlučila sam napraviti malo drugačije fotke. Nadam se da će vam se svidjeti!

Zadnjih nekoliko dana stalno visim kod veterinara sa svojim Kmicekom. Isprva sam se jako uplašila, ali bit će dobro. Dobio je posebnu prehranu, neku čudnovatu pastu i injekcije i nadam se da će brzo ozdraviti do kraja. Prava drama je kad treba dobiti lijekove, operne arije i mrki pogledi, ali brzo se to sve zaboravi.

Neću duljiti, čitamo se!

B.

Što sam nosila:

haljina - SirenLondon
remen - Zara Kids
torba - vintage
sunčane naočale - H&M (prebojane)
sat - Seiko
narukvica - Oasap

001

018

032

009

030

006

034

- 09:59 - Komentiraj (34) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.