utorak, 26.06.2012.

I can laugh and say I love the way you smile

Bok!



Nije me bilo desetak dana, imala sam pravu ludnicu, no sve je super prošlo. Prošli tjedan imala sam mnogo obaveza, jurila sam na sve strane plus imala sam beskrajno mnogo treninga jer se bližila produkcija mog plesnog studija. Kako plešem u tri grupe te vodim grupu, bila sam rastrgana na sve strane. Uz sve to bojala sam se da će mi se pogoršati stanje sa koljenom i da neću moći nastupiti, no preživjela sam iako stanje i nije baš najbolje. Subota je bio dan bez kraja. 2 predstave, bezbroj generalnih proba, milijun presvlačenja kostima i šivanja istih u zadnji tren, trčanje okolo i adrenalin obilježili su taj dan. Izuzetno sam ponosna na svoje male klinceze koje su bile apsolutno preslatke i što su savršeno izvele svoju plesnu točku. Moj najveći strah osim otkazivanja koljena je bio taj da se neću stići presvući između svoje dvije točke jer sam imala 4 minute da promijenim kostim, skinem šminku sa lica (zamislite pola lica u bijeloj, a pola u crnoj boji haha) i dođem do daha :D Cure su mi neizmjerno puno pomogle, ribale boju, presvlačile me i na kraju smo uspjele sve odlično otplesati. Nakon 2 predstave i cijele ludnice bila sam iscrpljena, ali ispunjena i sretna. Nedostajat će mi ples preko ljeta, no brzo će doći taj rujan.

Nadam se da ću sutra dobiti snimke sa predstave pa ću ih podijeliti s vama! :)

Ovih dana pripremila sam vam nekoliko iznenađenja pa evo prvog u nizu...

A sad jedan GENIJALAN giveaway!!
Sheinside.com i aR-Ar vam poklanjaju poklon bon od čak 100$!


BANNER3

Za giveaway potrebno je:

1. registrirati se na Sheinside.com
2. u komentarima ispod slike giveawaya na 1, 2, 3...sTyLe! Facebook page-u ostaviti svoje ime i e-mail

Giveaway traje do 11. srpnja u 12h!

p.s. Ana thnx na fotkama :*


Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

majica - Pop Couture
hlače - Benetton (Hrelić)
balerinke - Zara
torba - Sheinside
sat - Seiko
sunčane naočale - H&M (prebojane)

008

019

014

017

011

016

018

009

- 19:47 - Komentiraj (15) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.