nedjelja, 27.05.2012.

I feel like we're all following shadows

Bok!



Proteklih dana mi je stiglo par paketa i jedva čekam da vam pokažem što sam sve dobila, a danas vam donosim Pop Couture giveaway! Poklanjamo vam preslatku haljinicu koja će zasigurno biti hit ljeta. Točkice i peplum kroj savršeni su za sparne dane koji nas očekuju.

give1

U giveaway se možete uključiti na mom Facebook page-u.

Sve što trebate napraviti jest:

1. like na Pop Couture Facebook page

2. like na moj page (ukoliko već jeste fan, onda preskočite ovaj korak)

3. u komentarima ispod fotke haljine na mom Facebook page-u ostavite svoju e-mail adresu

Dobitnika/cu ću izvući u srijedu, 30. svibnja, u 11h, pomoću random.org

Preslatka haljina od rastezljivog pamuka je broj UK 10, iliti naš 38. Link na haljinu

Sretno!

Ovu kombinaciju nosila sam jučer za druženje s Petrom. Oduševljena sam haljinom jer se lako kombinira, a zanimljivi detalji daju jedan poseban štih. Ogrlica je španjolski brand abataba i uživo je zasljepljujuće šljokasta. Jako je efektna i nadam se da će vam se svidjeti.

Čitamo se!

B. fino

Robica: haljina Pop Couture; majica i sandale H&M; ogrlica abataba; torbica Sheinside, sunčane naočale vintage; sat Seiko


IMGP1836

IMGP1846

IMGP1844

IMGP1848

IMGP1837

IMGP1845

IMGP1841

IMGP1847

IMGP1849

- 09:12 - Komentiraj (20) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.