nedjelja, 26.02.2012.

She's got just what it takes

Bok!



Današnje prijepodne provela sam sa Anom na Hreliću. Pronašle smo hrpu odličnih stvari, no možda ste već vidjeli popis na Facebook page-u bloga. Unatoč lošem tmurnom i na trenutke kišnom vremenu, sjajno smo se zabavile. Nije bilo krcato kao što obično biva nedjeljom, no zadovoljne smo ulovima. Sve je odmah otišlo u pranje i jedva čekam da vam pokažem što sam kupila.

Ovu kombinaciju nosila sam prekjučer. Bio je divan sunčan topao dan i jedva sam dočekala da se uvučem u ovaj šorc visokog struka od brušene kože. Naušnice sam skratila i prefarbala lakom za nokte, a inspiraciju mi je dala Petra (više o tome uskoro). Haljina ovdje nošena kao top je sa Sirenlondona, preslatkog site-a sa retro i vintage ispired odjećom koja naprosto plijeni poglede. Osim romantičnog đira, imaju i poneke trendovske komade. U svakom slučaju vrijedi zaviriti na taj site. Kvaliteta je ista kao kod većine nama dostupnih trgovina trendovske odjeće, npr. H&M ili Zare.

Čitamo se!

B.

Robica: sako i prsten (prefarban) H&M; šorc od brušene kože i bluza SHS; haljina nošena kao top Sirenlondon; sunčane naočale vintage, naušnice (prerađene) no name; sat Seiko; cipele Deichmann

004

012

005

016

021

013

015

010

022

018

- 20:31 - Komentiraj (27) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.